local_shippingLivrare rapidă
cached14 zile drept retur
card_giftcard130000+ produse in stoc
headset_micConsultanța gratuită
menu Meniu
compare 1

Comparare produse

Piese Auto
Accesorii Auto
Electrice Auto
Intretinere Auto
Scule si Unelte
Uleiuri Auto
Vopsitorie Auto
Casa si Gradina
Piese Vehicule Grele
Acest produs este UNIVERSAL. Verificati cu atentie detaliile produsului inainte de achizitie.

Tester scurgere garnitura chiulasa, 10ml; AMIO (AM02779)

Cod art.: AM02779
Producator: AMIO
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
(0)
access_time Livrare Rapida keyboard_arrow_down
local_shipping Costuri Transport Reduse keyboard_arrow_down
monetization_on Metode Plată Ramburs, Card keyboard_arrow_down
sync Termen Returnare 14 zile keyboard_arrow_down

Tester scurgere garnitura chiulasa, 10ml

Tester scurgeri garnitura de chiulasa pentru masurarea continutului de CO2 in sistemul de racire

Testerul a fost conceput pentru a elimina suspiciunile de deteriorare a garniturii de chiulasa si a chiulasei in sine la motoarele cu ardere interna cu benzina, diesel si GPL racite cu lichid. Daca garnitura are scurgeri si CO2-ul ajunge in sistemul de racire, fluidul de reactie isi schimba culoarea in galben sau verde.

Principiul de functionare al instrumentului se bazeaza pe masurarea concentratiei de CO2 - in cazul unei concentratii crescute, fluidul de reactie reactioneaza cu CO2 si isi schimba culoarea.

Kitul contine:

  • Fluid de reactie C2 10ml (suficient pentru 5 teste)
  • Adaptor universal conic 25mm-55mm
  • Tub de masurare

Adaptorul de masurare negru (25mm-55mm) ofera posibilitatea de a verifica de 6 ori mai multe diametre diferite de orificii de umplere a lichidului de racire decat in cazul testerelor cu un singur adaptor alb. Permite verificarea, printre altele, a autoturismelor, camioanelor, tractoarelor, excavatoarelor, motocicletelor, stivuitoarelor.

Adaptorul este fabricat dintr-un amestec special de cauciuc, rezistent la temperaturi ridicate si suficient de moale - datorita caruia se fixeaza etans pe orificiul de umplere si pe tubul testerului, garantand etanseitate 100% in timpul testului.

Instructiuni pentru efectuarea testului:

1. Umpleti instrumentul cu fluid de reactie pana la nivelul dintre camere (aproximativ 2 ml).

2. Conectati testerul la orificiul vasului de expansiune sau al radiatorului.

3. Porniti motorul, turati-l pentru a obtine o presiune de ardere mai mare.

4. Lasati motorul la o turatie usor crescuta si observati comportamentul fluidului de reactie.

5. O schimbare a culorii fluidului de reactie in galben sau verde in cateva minute de la inceperea testului indica o garnitura de chiulasa defecta sau o deteriorare a chiulasei in sine.

6. Demontati cu grija instrumentul dupa finalizarea testului.

Rezultatele testului:

1. Schimbarea culorii de la albastru la verde la un motor diesel - indica o deteriorare a garniturii de chiulasa sau a chiulasei in sine.

2. Schimbarea culorii de la albastru la galben la un motor pe benzina/GPL - indica o deteriorare a garniturii de chiulasa sau a chiulasei in sine.

3. Culoarea fluidului de reactie albastru - Nu a fost detectat CO2 in sistem.

Informatii de siguranta:

  • in timpul testului la rezervorul radiatorului, este obligatoriu sa se acorde o atentie deosebita la desurubarea capacului pe un motor cald si in timpul testului in sine - risc de arsuri!
  • Nu lasati lichidul de racire sa se amestece cu fluidul de reactie in timpul testului - testul poate fi invalid!
  • A nu se lasa la indemana copiilor, spalati-va bine pe maini dupa test!

Fii primul ce lasa un review la acest articol.
arrow_drop_up